Sunt intrebări sau propuneri? 023064387

 Consiliul de Administraţie, 2023-2024

 

Conţinutul  tematic

Responsabil

Termen de examinare

Indicatori/Rezultate

ŞEDINŢA  1

 

 

 

Cu privire la:

 

1. Rezultatele pregătirii instituţiei pentru începutul anului de studii 2023-2024

2. Aprobarea  ROI  pentru anul de studii 2023-2024.

3.Aprobarea Raportului  de activitate al IP Gimnaziul „ V. Burduja”, anul de studii 2022-2023.

4. Aprobarea Raportului de activitate al cadrului de conducere.

5. Aprobarea  orarului lecţiilor/sunetelor/activităţilor extraşcolare(cercuri), graficului de serviciu.

6. Confirmarea vechimii în muncă a angajaților IP Gimnaziul ”V.Burduja” s.Șeptelici.

 

 

 

Directorul-

Haric Aureliu

 

 

 

 

Preşedintele CA-Grosu Aurelia

 

 

 

 

August

2023

 

Aprobarea repartizării

Aprobarea orarului lecţiilor

 

Proces -verbal nr.1

ŞEDINŢA  2

 

 

 

Cu privire la:

1.Aprobarea  Planului de activitate a CA pentru anul şcolar 2023-2024.

2. Aprobarea repartizării şarjei didactice şi a funcţiilor salariaţilor în anul şcolar 2023-2024, repartizarea orelor  opţionale.

3. Avizarea fişelor de post pentru personalul didactic şi auxiliar.

4. Avizarea efectivului de elevi, nr. de clase şi a nr. de elevi în fiecare clasă.

5. Aprobarea  PAI al instituţiei pentru anul şcolar 2023-2024.

 

 

 

 

 

Directorul-Haric Aureliu

 

Preşedintele CA-

Grosu Aurelia

 

Septembrie    2023

ROI Aprobat

Fişele de post avizate

Aprobarea Planului Cadru

Plan de activitate CA aprobat

Proces -verbal nr.2

ŞEDINŢA  3

 

 

 

Cu privire la:

1.Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Organizarea alimentaţiei elevilor în instituţie.

3. Pregătirea instituţiei către sezonul de iarnă.

4. Aprobarea planului de măsuri antiincendiare în instituiţiile de învăţămînt pentru anul şcolar 2023-2024.

5. Aprobarea componenței CE.

 

Director adjunct- Grosu Aurelia

 

 

Directorul-Haric Aureliu

 

 

 

Octombrie 2023

 

 

 

Aprobarea planului de măsuri antiincendiare

Aprobarea componenţei CE

Proces -verbal nr3.

 

ŞEDINŢA  4

 

 

 

Cu privire la:

1.Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2.  Respectarea prevederilor Legii cu privire la protecţia muncii.

3. Prevenirea abandonului şi eşecului şcolar.

4. Proiectarea planului de buget pentru anul 2024.

 

Directorul-Haric Aureliu

Director adjunct- Grosu Aurelia

 

 

Noiembrie 2023

Aprobarea planului de buget

Proces- verbal nr.4

ŞEDINŢA  5

 

 

 

 

Cu privire la:

1. Organizarea activităţilor extraşcolare dedicate sărbătorilor de iarnă în vederea formării valorilor naţionale la elevi.

2. Aprobarea orarului desfăşurării probelor de evaluare propuse de direcţia instituţiei.

3.Aprobarea planului de achiziţii pentru anul 2024.

4. Raport despre activitatea instituţiei în regim de autonomie financiar

 

 

 

 

 

 

 

Diriginţii

Director-adjunct

Contabil-şef- Lenţa Maria

Director-Haric Aureliu

 

 

Decembrie 2023

 

Plan de achiziţii aprobat

Grafic aprobat

Proces -verbal nr.5

 

ŞEDINŢA  6

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Respectarea cerinţelor sanitaro-igienice în instituţie şi a tehnicii securităţii muncii.

3. Racordarea mijloacelor bugetare la necesităţile instituţionale. Realizarea bugetului 2023.

4. Organizarea şi desfăşurarea concursurilor şcolare – etapa locală.

 

 

Președintele CA

Directorul-Haric Aureliu

 

Ianuarie 2024

 

Avizarea proiectului de buget

Proces -verbal nr.6

ŞEDINŢA  7

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Analiza rezultatele concursurilor şcolare etapa locală şi raională.

3. Aprobarea raportului “Bilanţ  contabil” pentru anul 2023.

4. Impactul mijloacelor TIC asupra calităţii procesului educaţinal

5.Avizarea prognozei reţelei şcolare pentru anul 2024-2025.

 

 

Preşedinte CA

Director adjunct – Grosu Aurelia

Directorul-Haric Aureliu

 

Februarie 2024

Implementarea Hotărîrii Guvernului

Aprobarea plăţilor

Proces- verbal nr.7

ŞEDINŢA  8

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Organizarea şi desfăşurarea bilunarului ecologic.

3.Formarea bazei de date pentru elevii claselor absolvente (IV-IX).

4. Monitorizarea pregătirii elevilor claselor absolvente pentru examenele finale.

 

 

 

 

 

Preşedintele CA

Director adjunct- Grosu Aurelia

 

 

 

 

 

 Martie 2024

Avizarea prognozei

Proces- verbal nr.8

 

ŞEDINŢA  9

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Aprobarea planului de acţiuni în desfăşurarea sărbătorilor de Paşti.

3. Mediatizarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenelor de absolvire pe treptele de şcolarizare, sesiunea 2024.

4. Rezultatele monitorizării respectării Instrucţiunii privind completarea documentaţiei şcolare ( cataloage, dosare ale elevilor ).

Președinte CA

Directorul adjunct- Grosu Aurelia

 

Aprilie   2024

Proces -verbal nr.9

ŞEDINŢA  10

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2.Organizarea şi desfăşurarea testării naţionale în clasa a IV-a.

3.Evaluarea copiilor cu CES din instituţie de către SAP.

4. Raportarea  cazurilor de VNET a copiilor pentru anul de studii 2023-2024.

5.Aprobarea orarului probelor de evaluare de la direcţie pentru sem.II.

6.Programarea concediilor anuale pentru anul şcolar 2023-2024.

Preşedintele CA

Director adjunct- Grosu Aurelia

 

Preşedintele CMI

 

Mai  2024

 

 

 

Examenele organizate şi desfăşurate conform procedurii

Proces -verbal nr.10

ŞEDINŢA 11

 

 

 

Cu privire la:

1. Realizarea deciziilor anterioare ale CA.

2. Metodologia de înscriere în clasa I, componenţa nominală a elevilor.

2. Stabilirea măsurilor administrativ – gospodăreşti pentru vacanţa de vară în instituţie.

4. Pregătirea instituţiei către noul an de studii: reparaţia clădirii, sălilor de clasă.

Preşedintele CA.

Directorul –Haric Aureliu

Vovc Snejana - învăţătoare

Iunie  2024

 

Aprobarea Planului

Proces-verbal nr.11

 

© 2023 Edusoroca
Termeni și condiții